Het avontuur kan beginnen

30 juni 2015 - Majorca, Spanje

De reis is begonnen& het avontuur kan beginnen!

Dit wat allemaal ontspannen en goed moest verlopen ging uiteindelijk helaas alles behalve dat.

Samen met mn ouders liepen we op tijd richting de gate waar ik ook afscheid moest nemen..
Tas op de band en op naar de gate! Maar helaas mijn tas maakte een omweggetje en werd extra gecheckt. Alle gedachtes schieten door je hoofd, wat zit erin? Heeft iemand er iets in gedaan? Heb ik toch perongeluk een te grote fles deo mee? Hoort dit zo? "Mevrouw, heeft u een ipad bij u?" Nee, alleen een laptop. Die werd een extra keer door de controle gehouden en eindelijk kon ook ik richting het vliegtuig.

Onderweg loopt er een heel klein jongetje van een jaar of 2huilend en zonder vader of moeder zoekend rond.. Was het de bedoeling dat ik dat nou net zag? Niet dat ik een zwak voor kinderen heb hoor..
Gelukkig kwam een ander iemand naar het jongetje toe en kon ik weer door richting C14.

Daar aangekomen stonden er nog 2 stewardessen te wachten, "mevrouw de jong?" Ja toevallig ben ik dat ook nog. "U had geen bagage mee verder?" Geen bagage? Eh jawel ik heb mn koffer ingecheckt één uur geleden. "Oh nee die staat er niet bij, waarschijnlijk komt die niet met u aan.." Wat?! "U moet bij aankomst even ergens melden dat u koffer er niet is en vertellen waar u verblijft dan komt die naar u locatie toe" Maar dat is nou het fijne, wist ik maar waar ik heen ging. Mallorca en daar houdt het dan ook wel mee op. Oké, nouja overleg daar maar, fijne reis!
Eh dankjewel..

En daar vlieg je dan boven Nederland.. Het liefste stond ik nog veilig met mn voeten op de Nederlandse bodem en kon ik dit even overdoen. Gewoon ontspannen het vliegtuig in en het liefste met mn koffer in het zelfde vliegtuig als ik.

Maargoed een klein beetje positiviteit opzoeken tijdens de vlucht. Het komt vast allemaal goed! Veel slechter zal het niet worden deze zomer (hopelijk)

Inmiddels is het 1:41 en lig ik in mijn nieuwe "slaapkamer"
Ik vloog samen met 2schoolgenootjes en na 2uur en 25 minuten stonden we met onze voetjes veilig op Mallorca.
Inmiddels had ik net een sms gekregen van mn ouders dat ze nagevraagd hebben over mn koffer en dat die alsnog samen met mij zou gaan landen.
Dat was in ieder geval een hele
Opluchting, en ja hoor daar kwam die aan rollen.

In de ontvangsthal werden we verwelkomd met een bordje met de welbekende cosmo smile en 3 vriendelijke mensen die ons vertelden waar we naartoe gingen en ook daadwerkelijk naartoe brachten. Ze bracht me naar het hotel waar ik mn nieuwe collega's ging ontmoeten, best wel spannend! Hartstikke lieve mensen zijn het, 3van mn team komen uit Duitsland en 1 uit Zweden, Dus Nederlands praten gaat hem niet worden. Voor nu is dat nog wel even lastig maar het went vanzelf.
Morgen ga ik mijn eerste dag werken en hoop ik dat ik ergens wifi kan regelen!

Ik ga maar slapen, Adios amigos

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    16 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Annie wapstra:
    16 augustus 2015
    Dat Was allemaal wel even spannend, Sanne. Hopelijk heb je een leuke en leerzame tijd.