Nog 2maandjes..

30 augustus 2015 - Majorca, Spanje

In de titel klinkt het misschien alsof het hier veel te lang duurt maar helaas het gaat allemaal veel te snel hier, ik zit alweer op de helft van mij geweldige tijd hier.. Na mijn vorige blog kreeg ik zoveel lieve en leuke reacties dus had ik meteen zin om weer te gaan schrijven. Daar was die dan eindelijk!

19augustus. Na bijna 2weken in spanning zitten wachten op een nieuwtje van cosmo kunnen we dan eindelijk een feestje vieren vanavond! Werkende als troubleshooter is soms een beetje spannend, dat houdt in dat je overgeplaatst kan worden op de momenten dat ze je nodig hebben in andere hotels wegens ziekte of andere dingen. Maar als je je thuis hebt gevonden, je vrienden en een klein beetje je nieuwe familie is dat het laatste wat je wilt.
Vorige maand belde mn ouders vrolijk op dat ze een vakantie geboekt hadden naar Mallorca! Jippiee ze komen van 8-15 september. Maar 2weken geleden hoorde ik "perongeluk" dat dat dan misschien weleens mijn laatste weekjes in het hotel konden zijn omdat ik tot het einde van de maand augustus zekerheid had om in het hotel te blijven en langer niet. Dan voel je je toch meteen super naar, moet ik dan misschien vertrekken en weer op een nieuwe plaats starten, ik wist van te voren dat het kon gebeuren en als het moet dan moet het maargoed als je een fijne plaats hebt is dat het laatste wat je wilt. En dan ook nog moeten vertrekken naar een andere plaats één week voordat je ouders naar hier komen. Zit ik straks aan de andere kant van het eiland en vieren zei hun vakantie in Port d' alcudia. Die avond heb ik er met de meiden uit mn team over gesproken en die waren alles behalve blij met het nieuws, dat is voor mij dan ook wel weer een voordeel haha. Na 1 week heb ik mn teamleider ook maar om wat meer duidelijkheid gevraagd maar ze kon me eigenlijk geen duidelijkheid geven omdat ze verder zelf ook niet wist, wel vertelde ze me "ik ga mn best doen om je hier te houden".En vandaag was het dan zover, mn teamleider kwam met het nieuws dat we morgen een nieuw Zweeds meisje krijgen in ons team, meteen daarna stormde ze naar boven en zagen we haar niet voor 20 minuten. Na 20 minuten kwam ze terug en vertelde ze Sanne nu ziet het er helemaal goed uit, het heeft even wat tijd, geschreeuw en moeite gekost maar het is gelukt. Aaah! Ik kan blijven tot het einde van oktober in dit hotel met deze mensen en deze mooie plaats.

22augustus. na het openen van mijn mailbox was mn dag weer helemaal goed!
Een mailtje van de ouders van een klein meisje die iedere dag van haar vakantie in de miniclub te vinden was. Het is zo leuk wanneer je een echte band hebt met de kinderen, alleen het grote nadeel daaraan dat je ook weer afscheid moet nemen..
Maar als je dan na 1week later een mailtje krijgt van een vader en moeder van een meisje waarmee het zo gezellig was en die je erg dankbaar zijn voor de gezellige tijd voel je je zo goed!
"Hi Sanne,

how are you? I hope you remember us. Since last week we are back in Germany, and what shall I say, it was cold and wet the last days. Today it seems to be better.
Once again, thank you very very much for your kindness. Leni had so much fun with you and the Mini Club.

We hope you are having a great time in Alcudia. We had and we really enjoyed our holidays. Please find enclosed some pictures of you and Leni.
Best wishes

Ivonne, Leni and Sven.

If you ever have some plans to visit Germany (ok, maybe not so nice like Spain), do not hesitate to contact us.

En dan is het alweer vrijdag 28augustus.
Nog iets langer dan een weekje en dan staan ook mn ouders met hun voetjes op de Spaanse bodem! Zo fijn om ze hier te hebben dan kunnen ze eindelijk zien wat ik hier daadwerkelijk doe. Ik kan wel iedere dag vertellen hoe leuk het hier is en hoe leuk de kinderen  zijn maar het is 100x leuker dat ze zelf kunnen zien hoe leuk het hier is en hoe leuk de kinderen zijn.
Afgelopen week hadden we onze premiere van de showcocktail, het heeft was stres bezorgd maar uiteindelijk was het toch erg gaaf.
En ook hadden we een geslaagde pooldag, het is de zwaarste en langste maar ook de allerleukste dag in 2weken. In de middag hebben we poolgames voor de hele familie en savonds is er een barbeque voor alle gasten, dan is er een mega minidisco en hebben we uiteindelijk een cocktail dansavond. Ik was de cocktailmaker en samen met mn teamleider maakten we ze ietsje sterker dan normaal, en dat hebben we gemerkt er werd iets meer gedanst maar ook ietsje meer gedronken.
Maar daarna komt ook dan het naarste van de hele dag. Bij de barbeque worden andere tafels gegbruikt zo, 60 tafels naar binnen brengen en dan de andere 60 weer terug.. Main dan heb je een week geen sportschool meer nodig. Gelukkig waren er dit keer zulke lieve gasten die ons tafelteam kwamen versterken waardoor we veel sneller klaar waren en we gezamelijk nog wat drankjes konden doen. En na deze geslaagde dag zijn we met het team naar banana's vertrokken waar we er een leuk feestje van gemaakt hebben!
Gisteren was mijn vrije dagje en hebben ik en Laura weer een heerlijk stranddagje gehad heerlijk dagje zonnen en nogmaals met de banaan achter de speedboot. Afgelopen week kocht ik een telefoonhoesje voor in het water dus alles kon worden vastgelegd op het water!

30augustus.Een bloemetje die je dag goed kan maken, terug komend van een hele  ochtend strand met 20kinderen Erg druk, erg gezellig en erg veel verantwoording.
Iedere zaterdag vertrekken ik en Laura half 11naar het strand om daar de kinderen te vermaken tot half 2. De laatste weken gaan er zo'n 6kinderen mee maar we merkten dat er de afgelopen week erg veel kinderen waren in de animatie en als je dan naar buiten komt en er 20kinderen staan te popelen voor een gezellig dagje strand.. Oeei.
De ene 12 de ander 4 de ene kan zwemmen de ander alleen met zwembandjes.. Lets goo!
Beginnen met wat spelletjes en dan de zee in. En ik en Laura maar tellen en kijken of we alle kindjes nog zien. De kleinsten houden het wat minder lang vol in de zee dus zijn we samen maar een groot zandkasteel gaan bouwen, dan nog wat spelletjes, kleertjes verzamelen, zandvoetjes schoonmaken en op naar het hotel voor een frisse duik in het zwembad. En dan ben je enorm blij dat je ook weer terug bent gekomen met alle 20kinderen.
En op dat moment kwamen er een hele lieve papa en mama met hun kleine zoontje van 2naar me toe met een zonnebloem en een kaartje.

Dear Sanne "sunshine"
We had a really nice holiday. One reason for that is you.
You always keep smiling and we only have positive emotions with you. We hope you will have fun with your job also in the future.
Patrick (Sunny the 2nd) felt in love with you. Maybe his sun leaves tomorrow before taking off. Thankyou very much all the best for you and your family.

Na zo'n lief kaartje is mijn dag in ieder geval weer goed!
Leuke&lieve gasten zijn de allerbesten, ze laten je iedere dag lachen en zorgen er voor dat de tijd vliegt maar ook zij vertrekken weer dat is dan weer het nadeel ervan. Maargoed dan maar hopen op meteen weer leuke gasten dan word het een stukje makkelijker.
Ik ga er weer vandoor de minidisco gaat bijna weer van start.
Dikke Knuffel vanaf Mallorca

1. Bianca:
    30 augustus 2015
    Wederom een mooi verhaal
  2. Finnie:
    30 augustus 2015
    Geweldige verhalen Sanne! Wat een geweldige tijd beleef je daar! Succes en enjoy!
  3. Erik De Vries:
    31 augustus 2015
    Geweldig om te horen dat u zich zo amuseert, Wij wensen u nog een geweldige periode toe.

Tot snel

Gegroet Erik.
  4. Winny de Vries:
    31 augustus 2015
    Hey lieve Sanne ,wat een gezellig geschreven verhaal ! Ik ha fan dyn mem al een protte jerd :-)
    Respect hoor voor die verantwoording van 20 kids naar het strand ! Petje af
    We wensen je nog een fijne week samen met je familie ,geniet ervan
    Liefs Wietze en Winny
  5. Immie:
    4 september 2015
    Alweer een prachtig verhaal. Fijn dat je het daar naar je zin hebt. Nog 2 maanden genieten en veel plezier met Heit en Mem.
    Groetjes!!